Foto


U kunt binnen onze webshop op diverse manieren betalen waaronder: iDEAL, PIN, rembours, vooruitbetaling. U krijgt hiervoor automatisch een keuze menu.

 
Bestellen
 Hoe kan ik een product zoeken?
 Hoe kan ik een product bestellen?
 Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
 Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
  Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?
 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
 Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
 Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
Bezorgen
  Wat zijn de levertijden?
  Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
 Wat betaal ik aan verzendkosten?
  Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
 Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Betalen
 Op welke manieren kan ik betalen?
 Wat is iDEAL?
 Wat is vooruitbetaling?
  Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
 Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
  Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
 Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Klachten
 Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
Mijn klantgegevens
 Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
 Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
 Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
 Is het noodzakelijk om me te registreren?
  Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
 Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
Wij gebruiken cookies om de site van PK Store te blijven optimaliseren. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies.
Voor meer info: 055-8438587 / info@sellect.nl